Hundepension mellem Rødding og Ribe

Klostergårdens hundepension – det perfekte hjem til din hund

På en stor naturskøn gård i Rødding finder du Klostergårdens Hundepension. Her har vi siden 1998 været feriehjem for en masse glade og tilfredse hunde. Vi ligger godt placeret og er kun en kort køretur fra bl.a. Ribe, Gram og Jels.

Det kan vi

På hundepensionen gør vi en dyd ud af at give vores firbenede gæster en fantastisk oplevelse med støjdæmpende bokse med gulvvarme. Derudover har vi store smukke udendørsarealer i form af løbegårde og store indhegnede naturområder, som hundene kan boltre sig på.

Udover faciliteterne tilbyder vi:

• Opsyn af din hund – vi sørger tilmed for at hundenes nye legekammerater matcher dem bedst muligt
  • Alenetid – hvis du som ejer bedømmer, at din hunds trang til socialt samvær ikke er stort
  • Daglig luftning
  • Daglig rengøring af hundenes bokse
  • Kornfri kvalitetsfoder – på hundepensionatet tilbyder vi “Henne Petfood”, der er af fantastisk kvalitet og udelukkende lavet på friske råvarer. Den skåner også miljøet, da det fragtes fra Varde og ikke udlandet.

Det forventer vi af jer

For at vi kan give din hund den bedste oplevelse hos os, forventer vi dette fra jer som hundeejere:

• Hunden skal være forsikret
  • Hunden skal være vaccineret
  • Hvis din hund er syg, vil vi gerne vide det

Ved sygdom eller skader forbeholder vi os retten til at tilkalde dyrlæge på ejers regning. Ligeledes er det eget ansvar, hvis din hund medbringer ejendele hjemmefra, eller hvis den under opholdet er i løbetid. Men vi passer selvfølgelig så godt på hunden og dens ejendele som overhovedet muligt!

Husk:         Vaccinationsdato og Chipnummer

PRISER:

Det koster 180 kr. i døgnet for jeres første hund.

320 kr for 2 hunde

430 kr for 3 hunde

Hundene kan altid hentes og afleveres

mellem kl. 9.30-10 og 16.30-17.

OBS - OBS - OBS

Ingen ledige pladser fra den 7.7 til 27.7

Hvad kan vi tilbyde?

Vi tilbyder muligheden for at din hund under sit ophold her får op­levelser i samvær med andre hunde. Vi sørger for, at de hunde, som får lov til at være sammen, matcher hinanden. Hvis du ikke ønsker, at hunden skal have denne mulighed, skal du lade os det vide.

Vi forbeholder os retten til at bruge dyrlæge på ejers regning og risiko i tilfælde af sygdom og skader.

I forbindelse med ferier og højtider beder vi dig ringe og bestille plads i god tid.

• Hunden må gerne medbringe sit eget sovetæppe/kurv og hvad den ellers er glad for at have omkring sig, men på eget ansvar.

Er din hund i løbetid, er den velkommen. Dog er det på eget ansvar. Vi vil selvfølgelig gøre vores bedste, for at din hund har et godt ophold.

Dyrlægens besøgsrapport

Vi vil gøre vores bedste for, at der ikke sker noget utilsigtet med dyrene!

Vi kan dog ikke stå inde for allergi-problematikker i erkendelse af, at der er mange faktorer og krydsreaktioner, der kan udløse symptomerne. (Eks. vis miljø, foder, stress ..)

Ligeledes er det på ejers ansvar med løbetids-tæver.